2017/04/22

Hello World!

Hello world!
Thank you for visiting this page. Minecraft's MOD can be accessed from the menu at the top of the page. Since this is a page like a diary instead of a wiki, information that is not related at all to Minecraft may be posted, but I will post a translation of English as much as possible. I am hoping for a good trip on my MOD.

In addition, I am making a new MOD. Next time I will add mobs. AI is difficult, but I will do my best to make it. I will post progress on this page from time to time. Also, I am participating in Mastodon 's Minecraft developer instance. Although I am only in Japanese, I posted English by automatic translation of Google. I am glad if you can check it.

このページを訪問していただきありがとうございます。 MinecraftのMODは、ページ上部のメニューからアクセスできます。 これはwikiの代わりに日記のようなページなので、Minecraftには全く関係のない情報が掲載されるかもしれませんが、できるだけ英語の翻訳を投稿します。 私は自分のMODで良い旅を望んでいる。

さらに、私は新しいMODを作っています。 次回はmobsを追加します。 AIは難しいですが、私はそれを作るために全力を尽くします。 私は時々このページに進捗状況を掲載します。 私はGoogleの自動翻訳で英語を投稿しました。 あなたがそれを確認できたら嬉しいです。

0 件のコメント :

コメントを投稿